Bye Bye Sunny Fun Weekends

23.10.2011 00:00

Dne 22.-23.10 jsme se jeli podívat na dogfrisbee závody ve Dvoře Králové.Potřebovala jsem aby Berny viděl psy v akci a trochu se u toho hejbal a nebyl tak pomalý.No tak jsme viděli pár psů ve výkononu ale Berny pořád tahAL za ostaníma psama a vůbec se nechtěl dívat na výkony takže to bylo stejně na nic.Byly jsme se proběhnout protože Bernys už nemohl vydržet stát a dívat se jak ostatní psy chytají jeho oblíbené frisbee a nemoct ho chytat sám.Tak jsem se rozhodla že mu udělám alespon trochu radost.Začla jsem ke stánku kde prodávali frisbee a jedno jsem mu koupila( ikdyž jich doma máme celou řadu-ale neměli jsme je sebou).Bylo o dost menší než ty ostatní co už máme doma a taky růžové-no jak pro psí holku (boužel ho v jiné barvě neměli a já jsem nemohla kupovat frisbee jak pro borderku.Koupila jsem si ještě černý triko které chci používat na závody,je na něm nápis AGILITY a jsou na něm psí packy.No a berny byl s novým frisbím konečně spokojený.Tak jsme se  ještě chvíli dívali na výkony a potom jsme odjeli domů.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode