Chrudimské psí dny

28.07.2012 02:01

Po našem úspěchu v Brně ,kde jsme se v kategorii začátečníků umístili v Trick Doggingu na 2.místě z 15, jsem se přihlásila na Chrudimské psí dny. Chtěla jsem jet v sobotu na voříškiádu a v neděli se na tom samém místě měl konat i neoficiální závod O pohár Kennels Favourite.Boužel se mi nelíbilo nejen místo.Potřebovala jsem Bernýska vyvenčit ,ale po pěti minutách procházky v parku v poměrně vysoké trávě ,kde se celá akce konala byl zablácený a špinavý.

Celkově to místo na mě působilo tak jako když by pořádala voříškiáda a dogdancingový závod u nás v Háječku,který vypadá podobně. Posuzování šlo sice rychle ale naše kategorie byla až mezi posledními. V naší kategorii byli jen čtyři psy ,což dělalo velké naděje. Prezentaci v kruhu jsme zvládli na jedničku Berny se celou dobu soustředil jenom na mě a ne na nic jiného. Jenom pro zajímavost: v kruhu kromě Bernýska byli i dvě čivavy a jedna šeltie. Dávala jsem si velké naděje na umístění ,vždyť Bernýsek byl úplně úžasnej!!!!!!! Jenže jsem se pěkně spletla. Rozhodčí totiž nemá pudli ráda ( to já o ni vím :D), ale nečekala jsem že nás ohodnotí takhle neobjektivně. Když jsem se dívala na klus psů kteří se umístili viděla jsem jen jednoho psa který by mohl Bernýska porazit. Nevím jestli to bylo jen proto že nemá ráda pudli,ale ještě nám říkala že Bernýsek prý chodí špatně u nohy a že tohle není žádný handling. Celkově mě tahle akce neoslovila a to ne jen kvůli tomu že jsem se neumístila- někdy totiž zhodnotím i akci na které jsem se neumístila jako velice kladnou,ale teď to boužel nešlo. A bylo to nejen neúspěchem,prostředím,lidmi.

Ale ať si o Bernýskovi myslí každý co chce, já jsem stejně tu cenu nepotřebovala. Mě potěšil jenom Bernýsek ,který se v kruhu předvedl moc hezky.

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode