Hrádecký tanečník 2012

23.06.2012 01:07

V sobotu 23.6. jsme s Bernýskem jeli na neoficiální závody v dogdancingu do Hrádku nad Nisou.Den před tím jsem ještě s Bernýskem nachvíli trénovala,ale Berny vůbec nebyl zvyklý cvičit dopoledne,kdy měl jít vystupovat na závodech. To bylo tak jediné čeho jsem se obávala,prostě ,že ráno nebude tolik soustředěný jako odpoledne.

Nakonec jsme šli ale v kategorii začátečníků vystupovat jako první ( naše obvyklá startovní pozice). Berny byl u cvičení soustředěný a cvičil moc krásně.

Chvílemi jsem ale moc nevěděla jaký cviky bych ještě měla cvičit. Ale za to Berny nemůže. Moje chyba :D.Pak jsme se dívali na výkony ostatních, všichni byli moc super a podle mého názoru by měli vyhrát všichni,což samodřejmě nejde :D.Ještě před vyhlášením výsledků obou dvou kategorií byli na place ukázky v podání Vandy Gregorové a Brandy,které předváděli dogfrisbee a Lucie Smolíkové s Angelem ,která předváděla dogdancing.No prostě super!

A potom vyhlášení výsledků.Až do poslední chvíle si nedělám žádné naděje na umístění,když jsem před tím viděla ty úžásné výkony všech ostatních soutěžích.

Ale nakonec to skončilo takhle: Bernýsek na 3.místě.

A to jsem si myslela,že už je to doopravdy všechno ohodnocení které dostaneme.Takže jsem se divila,když mě vyhlásili,že si mám jít pro cenu Miss sympatie a pro cenu za nejmladšího účástníka.Takže si nakonec odnáším pohár, tři diplomy a tři tašky plné ostatních výher.

Velké poděkování patří všem sponzorům a pořadatelům a také rozhodčím,kterým děkuju za super posuzování ( Lucce Smolíkové a Vandě Gregorové).

Moc všem děkuju za ty všechny ceny!!jste super !

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode