Kadanský voříšek

02.10.2011 00:00

Ve 4 hodiny ráno jsme jeli na voříškiádu do Kadaně.Na místě jsme byly podstatně dřív než jsme si naplánovali takže jsme stihly vyvenčit psa a učesat ho,protože přejímka měla být až za půl hodiny.Na přejímce jsme byly nakonec mezi prvníma ale Bernys pořád rafal na halu vedle který se to konalo(ještě že to nebylo vevnitř).Konkurence byla dost velká ale překvapivě jsem nemálo lidí znala a to z víc než jedné soutěže.Asi půl hodiny po přejímce začala samotná výstava,já jsem šla s Bernýskem do kruhu jako druhá takže jsem neměla moc času na přípravu.nicméně se Berny hezky předvedl (a překvapivě se nechal i posoudit),jenom mě docela štval krysařík který byl vedle nás a pořád štěkal(ten nakonec vyhrál první místo).Ale i já jsem nakonec odcházela s tím že mě vybrali do finále.S kruhu jsem si zatím odnesla posudek a modrou stužku(která znamenala známka Výborná).Potom tam byly ostatní kategorie.Pak tedy nějaké ukázky dogdancingu,agility a záchranařiny.No a pak jse mě udělalo tak blbě že jsem si nemyslela že bych mohla jít do soutěží do kterejch jsem byla nahlášená.

Nakonec jsem jsem ale musela jít alespon do šikuly ,protože to byla poslední akce tohoto roku.Ale když jsem viděla jakou tam mám konkurenci tak to pro mě bylo ještě horší.Mohli jsme si vybrat jestli chceme cvičit na trávě nebo na betonu .Řekla jsem na betonu i přesto že jsem s nim nikdy na tomhle povrchu necvičila(protože se za trávu ubírali body,a chtěla jsem aby s toho taky měli něco i diváci).Pak jsem šla na plac já,odpoutala jsem Bernyse z vodítka,navedla ho pamlsky a začala cvičit .Bála jsem se že mě uteče ,když kolem pásky byla hromada psů.Ale Bernys to odcvičil moc hezky(ani jednou neutekl a soustředil se jenom na mě)Potom bylo vyhlášení .Nejdřív jsem dostala cenu za nejvzdálanějšího účastníka.A potom 2.místo za nejhezčího psa bez pp.Ani jsem nemohla udržet všechny výhry co jsem dostala takže mě to padalo po zemi(pěknej trapas).A pak jse vyhlašovali soutěže (jako první pes šikula)."A první místo v kategorii pejsek šikula vyhrál pejsek BERNY!!! Takže jsem šla pro další pohár,diplom a spoustu dalších výher.

BYLO TO SUPER A JÁ JSE TĚŠÍM OPĚT ZA ROK!!!

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode