Král Freestylu 2012

02.09.2012 18:25

Po našem neúspěchu na voříškiádě v Probluzi jsme hned druhý den jeli do Hrádku nad Nisou na neoficiální dogdancingový závod Král Freestylu.Letošní druhý ročník se stejně jako ten první velmi povedl a hodnotím velmi kladně i zpestření v podobě otevření nové soutěžní kategorie - Muži. Myslím,že při sledování výkonů této kategorie se pobavil snad každý. Ale i v ostatních kategoriích ( jednotlivci a dvojice) bylo spoustu povedených výkonů.

Já jsem pro svoji sestavu zvolila již vyzkoušenou Trpasličí svatbu se kterou jsem měla premiéru v Praze. K tomu jsme ještě upravili a přidali rekvizity.

Bernýsek zacvičil moc hezky a já za to můžu být ráda.Nakonec jsme ale na ty nejvyšší pozice nedosáhli ,protože tam přeci jenom byli lepší týmy nežli my.

Nakonec náš výkon a přidělené body stačili na 8.místo /11 závodníků.I tak to hodnotím jako dobrý výsledek. Jsem především  ráda ,že jsem tam zacvičila to ,co jsem chtěla.Děkuju pořadatelům a rozhodčím za úžásný závod a těším se zase na dalším ročníku.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode