Král Freestylu-neoficiálky dogdancing Hrádek nad nisou

03.09.2011 13:00

3.9.2011 jsme jeli na dogdancingové závody do Hrádku nad nisou.Docela jse to vydařilo ale bylo tam hrozné teplo takže se Bernymu moc nechtělo cvičit.Nakonec jsem to zvládla skoro tak jak jsem si to naplánovala.Berny jenom trochu flákal skoky ale jinak dobrý.Moc se mě líbily soutěžící v kategirii dvojice a v kategorii jednotlivců border kolie která tam předváděla neuvěřitelné kousky(která to nakonec celé vyhrála).Já jsem se s Bernysem umístila na 10.místě z 15. což je pro mě docela  dost velký úspěch.Potom jsem byla vyhlášena jako nejmladčí účastník soutěžě s tím že pokud budu dále trénovat můžu být za několik roků profesionál.Rozhodčí mi také řekla že mám talent na vymýšlení freestylových sestav,a že si opravdu váží někoho kdo takhle dokáže vystoupit.Takže jsem dostala pohár,plnou tašku cen,a velký pytel granulí.1.ročník tohohle závodu byl moc vydařený a za to musím poděkovat organizátorce a rozhodčí Petře Malé ( která stihla posuzovat kategorii jednotlivců a sama závodit ve dvojicích),dále také druhé rozhodčí Vandě Gregorové a poděkovat musím také všem sponzorům a dalším a dalším lidem bez kterých by tenhle závod nemohl být.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode