Křenovická voříškiáda

11.09.2011 08:10

V neděli jsme jeli pro změnu do Křenovic .Ze začatku to nevypadalo ale sjelo se tady podle mýho odhadu asi 50 psů.Bylo hrozné teplo ve stínu 30 stupnů na slunci 36.V kruhu jsem musela běhat několik kol a v tom teple to nebylo moc dobrý .Pak nám řekli kdo má jít do finále a já jsem byla mezi níma.pak byla asi dvouhodinová přestávka.Pak bylo  finále kam šli už pouze tři vybraní psi a protože jse ještě nevědělo kdo bude na jakém místě tak jsme ještě jednou museli psa dát do výstavní pozice a proběhnout jse s ním.Výsledky:3.místo čivava(která měla mít podle mě 1.místo),2.já a Berny a 1. místo jedný docela nerada to říkám retardovaný paní s krysaříkem,uznávám že pes byl hezký ale že by museli být na prvním místě to úplně ne.Ale i přesto jsem  ráda protože mám druhý místo což není vůbec špatné umístění.A já se těším na příští ročník kdy sem pojedeme určitě zas.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode