Mladoboleslavský voříšek 2011

10.09.2011 11:48

V sobotu 10.9.jsme jeli do mladé boleslavi na voříškiádu.Na místo jsme dorazili brzy takže jsme se ještě na chvíli podívali na zkoušky z dogdancingu které jsem nemohla udělat protože jsem neměla cédéčko.Pak jsme asi hodinu čekali a celou tu dobu jsem Bernyho kartáčovalaa upravovala ho.Pak soutěž začala a já jsem s Bernysem šla do kruhu,v naší kategorii bylo hrozně málo psů (asi 6).Nejdříve posuzovali psy samotné a potom byly psí dovednosti.Musím říct že jsem byla docela překvapena že polovina psů neuměla ani sedni!Takže já jsem měla značnou výhodu.Pak jsem teda začala předvádět moji sestavu(sestavu i přesto že v propozicích bylo psálo že se má předvést jen jedn trik)Bernysovi to šlo moc dobře a proto moderátor opět hlásil "Ta by mohla jít do Talentmanie a nahradit Keysi a Alenu Smolíkovou nebo že jsem budoucí mistrině republiky a další takovéhle věci(už si na nepamatuju).když jsem skončila tak jsem měla velký potlesk,a hned po tom vyhlášení.Takže výsledek:3.místo zatím jsem dostala jenom zelenou stuhu a nějaké desky ve kterých byl celkový posudek.Ale pohárové místo už jsem měla jasné.Potom byla ukázka agility v podání několika členů klubu agility cz a hned po ní dogdancingové ukázky v podání Daniely šiškové (české mistyně světa v tomto psím sportu),Anety Mázlové s papilonem Mikem který je mimochodem s pp(byly to tedy moji největší konkurenti na Nymburské tlapce kde mě na plnou čáru porazili).Pak už vyhlášení takže si jít vyzvednout pohár a hromadu výher.Pak  rodiče dali všechny výhry do auta ale když slyšeli moderátorův hlas že se bude vyhlašovat nejlepší psí trik tak se vrátili zpatky na cvičák.já jsem zatím s Bernym seděla na lavičce s pohárem v ruce a to jse už vyhlašovalo druhé místo.a pak vyhlásili mě s bernym na první místo.Takže mě nezbývalo než odložit pohár a doufat že mě ho nikdo nevezme a jít si pro první místo.navíc jsem ten  "vítězný trik "

musela předvést a jelikož jsem předváděla celou dogdancingovou sestavu tak jsem musela vybrat trik jeden,vybrala jsem odrazy které má Berny nejradči.Takže mě pak rodiče museli pomohát s pětikilovým pytlem granulí do auta.

 

POSUDKOVÝ LIST:

JMÉNO PSA:Berny                             Majitel:Zuzana Hakenová

Datum narození:28.4.2010                 Kategorie:psi bez pp

Původ:pudl                                        Startovní číslo:55

Celkový vzhled:Elegantní  

Povaha: Veselá-přátelská          Hlava:jemná         Uši:visící   Oči:hnědé  

Skus:Nůžkový                         Krk:Přiměřený k tělu            Trup:úzký            Končetiny:Rovné   Ocas:zkrácený

Srst:Kudrnatá                      Délka srsti:Stříhaná            Zbarvení:stříbrné    Pohyb:Elegantní  Předvedení:výborné

Známka:Výborná        Pořadí:3

Mladá  Boleslav 10.9.2011

 

                

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode