Neoficiální dogdancingové závody v Praze - Bernýsek na 3.místě

03.06.2012 17:57

3.6.2012 jsme s Bernýsek jeli na první dogdance závody téhle sezony. Jelikož jsme ale den před tím byli na agility závodech v Nymburce,kde se nám vůbec nedařilo,byli jsme po příjezdu unavení a že pojedeme na závody až do Prahy jsem se rozhodla až na poslední chvíli. I když jsem si říkala,že to stejně bude jenom trénink a to hlavně proto,že jsem neměla ani sestavu ani pořádný kostým a ještě jsem do deseti večer hledala v pokoji CD.Opravdu jsem ani nemyslela že bych se zpátky vracela s umístěním.Naneštěstí jsem se ještě dozvěděla,že tam má být háravá fena a byla jsem ještě víc vystresovaná,protože vím,jak Berny na háravky reaguje.

Ale nakonec jsme šli hned jako první a Berny dokonce nechal na pokoji i háravku. Jakmile jsem ale vypotřebovala všechny triky,které jsem měla v plánu předvést,chvíli potom jsem nevěděla,co dělat,ale nakonec jsem si prostě vymyslela docela dobrý konec, ikdyž vím,že Berny cviky které jsme předvedli na závěr moc rád nemá,bylo to skvělý. Bernýsek je prostě senzační.

Potom jsme se dívali i na výkony ostatních soutěžích,které se mě moc líbily.

Ještě,než jsme po konci a sečtení bodů šli na plac nedělala jsem si žádné naděje na umístění. Myslela jsem si,že budu tak druhá od konce.

Začínalo se vyhlašovat od posledního místa. Když se vyhlašovalo druhé místo od konce říkala jsem si že teď už mě musí vyhlásit. A ono nic. A takhle to šlo až do pátého místa.Když říkali,kdo bude na čtvrtém místě,myslela jsem si,že teď to už doopravdy musím být já a že to přece není možné aby Bernýsek porazil tolik psů.Čtvrté místo už bylo také vyhlášené ale já na něm nebyla.

Takže tím jsem se dostala do té nejlepší trojice.A Bernýsek se umístil na 3.MÍSTĚ   Z  11 ZÚČASTNĚNÝCH PSŮ!

NO PROSTĚ BERNY JE TEN NEJŠIKOVNĚJŠÍ PES NA SVĚTĚ!!

A tady je pár fotek z našeho vystoupení....

 

         

     

        

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode