O mořského vítěze

11.08.2012 02:02

Po roce jsme zavítali opět do Krucemburka odkud jsem si před rokem odvezla vůbec svůj první pohár za 1.místo v kategorii Pes bez pp.Letos ale poháry v této kategorii připadli jiným pejskům ,ale s Bernýskem nás čekala ještě jedna kategorie ve které jsme soutěžili i vloni- Mořský šikulka. Konkurence byla velká hlavně v počtu zúčastněných -sešlo se celkem jedenáct psovodů ,kteří chtěli ukázát co všechno jejich pejsci umí. Výkony konkurence byli velmi dobré. Já jsem ale šla až jako poslední takže jsem výkony ostatních sledovala jen okrajově a hlavně jsém se musela soustředit na výkon ,který mám podat já a Bernýsek. Pro tuhle příložitost jsem Bernýska naučila i zcela nový trik- koulení válce a rotování na něm. Bernýsek cvičil úžasně a soustředěně celou sestavu. Když bych ale nepoužila koulení válce ,který má Bernýsek hrozně rád, tak bych se nejspíš neumístila. Nakonec jsme se já a Bernýsek probojovali do finále ,kde jsem ještě cvičila cvik ,který jsme se naučili poměrně nedávno - Kývání hlavou.Bernýskovi to šlo i v rušném prostědí závodů ,takže do příště zařadíme do naší série triků.

Ale zpátky k samotné soutěži: Zůstali jsme tři a každý z nás ,kromě toho který vyhrál ,dostal "účástnickou " tašku s tím ,že výkony nás třech byli velmi vyrovnané.

Já jsem ale účastnickou tašku nedostala a to znamenalo jediné, že jsem celou kategorii Mořského šikulky vyhrála.

Bernýsek dostal kokardu, tašku s cenami, uzlika a gorilu ,kterou začal hned kousat.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode