Voříškiáda Probluz

20.08.2011 06:24

Dne 20.8.2011 jsem se zúčastnila voříškiády v probluzi.Na výstavě o nejhezčího "vořecha" jsem neuspěla.V kategorii pes šikula jsem s Bernym předváděla dogdancing.Nastoupila jsem na plochu a po pár cvikách moderátor hlásil."Sledujte tohle vystoupení to opravdu stojí za to!".V tu chvíli se na mě koukalo mnohem víc lidí než před tím.A Bernysovi to dodalo odvahu a cvičil ještě lépe než před tím.Potom jsem skončila a měla jsem velký aplauz.Pak byl doprovodný prgram.Hned potom bylo vyhlášení.Jak zde píšu na normální výstavě jsem neuspěla.Ale za perfektní ukázku dogdancingu jsem nakonec získala druhé místo a porazila tak Martinu Komínovou s Erikem.Na prvním místě se umístila jedna holka s šeltií.Porazila mě tím že použila rekvizitu což se porotě líbilo.Tak snad příště budu chytřejší a nenechám si tu kolu v autě.Ale i tak jsem ráda za tohle umístění.Mám pohár,granule pro psa a další mnamky.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode