Zkoušky dogdancing - F1

29.10.2011 00:00

Už dlouho jsem plánovala že složíme zkoušku z dogdancingu a jednou jsem se rozhodla že si to splním.Takže jsme po čtrnácti denním tréninku jeli do Vrchlabí kde jsem chtěla složit 1.úroveŇ frrestylu.Berny den před zkouškou cvičil moc hezky a do limtu jsem to stíhala akorát.Ale den před ní se nikdo z nás nevyspal (ani Bernys) ,protože u sousedů bouchaly ohŇostroj.Proto Berny už v autě polehával a byl nevyspalý,nesoustředěný a ani nebyl tak aktivní jako vždycky je.Takže se to projevilo i při samotné zkoušce.Berny byl u prvního cviku nesoustředěný  a pak jsem ho teda donutila aby začal cvičit a mezi tím mě utekly vteřiny v hudbě.Pak mě teda docela slušně zacvičil první polovinu ale když jsem chtěla aby si sedl a udělal trpaslíka ,tak mě prostě utekl ale tak že úplně ven z ohraničeného prostoru.Takže jasná diskvalifikace.No ale mě to bylo v téhle chvíli jedno,věděla jsem že se Bernys necítí dobře a zkouška složená na výbornou ted" nebyla na prvním místě ,hlavní bylo aby se stoho Berny dostal,protože cestou zpátky polehával a kŇučel ( což nikdy nedělal).Ale Berny se s toho v pořádku "vytřesal" a dneska už mohl zase cvičit a byl aktivní.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode