OPSION 023 a 024 -naše první oficiálky v agility

01.04.2012 18:02

Po našem docela dost výborném tréninku na cvičáku,kam jsme chodili cvičit ještě v únoru před prvním Opsionem jsem se rozhodla přihlásit se s Brendou na oficiálky.Trénink na závody byl moc úžasný ale větším problémem bylo bláto,které bylo zrovna tehdy,když jsme potřebovali trávit celé hodiny na cvičáku.

No a pak samotný start na oficiálkách:

OPSION 023

Ráno vstávat v pět hodin a jet do jízdárny v Malšovicích,kde měla být za necelou hodina přejímka psů.Jelikož to byl náš první závod,Bernýsek se ještě musel nechat změřit,ale i po domácím přeměřování už bylo jasné že bude spadat do kategorie medium.

Za necelých půl hodiny po přejímce vyráží naše kategorie na prohlídku prvního parkuru.Zdá se mi docela jednoduchý,ale akorát jsem se zalekla dálky,kterou vlastně Bernýsek v tomhle běhu poprvé v životě. Po ukončení prohlídky odstartovali první soutěžící.Já s Bernýskem jsme šli na parkur jako třetí.

Berňas to ale pokazil už hned na páté překážce,kde si připsal odmítnutí na tunelu.A potom už při nás stála smůla.Bernýsek označkoval skokovku což znamenalo diskvalifikaci.

Druhý běh zkoušek byl už výborný,Bernýsek se nikde nevyčůral a zaběhl celý parkur.Jenže jsme nezaběhli čistě,ale dostali jsme 5 trestných bodů za skočenou zónu na kladině.

Třetí ale už Berny vůbec nedoběhl.Nesoustředil se a dělal u toho blbosti a chyby takže opět disk.

 

OPSION 024

Do dalšího oficiálního závodu se mi už moc nechtělo a tak mě do toho museli přemluvit rodiče.Nakonec jsem ale souhlasila a tak jsme mohli vyrazit na naší další agiliťáckou premiéru.

No první běh úplně výborné.Bernýsek běžel moc hezky,ale při navádění na překážku číslo 3 ( skokovka) ,Berny odběhl k tunelu,který měl běžet až potom a tomu aby si proběhl svoji oblíbenou překážku už nešlo zabránit.

Celý parkur ale doběhl bez jakékoliv chyby a odmítnutí,takže nebýt toho tunelu,měli bysme čistý běh.

Dokonce i s dálkou se Berny vypořádal.Škoda.

Druhý běh jsme přišli o umístění,tím že jsem Bernýska špatně navigovala do tunelu a on ho proběhl z druhé strany než měl.

Třetí postavený parkur byl už docela dost těžký.V tom místě co Berny udělal chybu ,která znamenala disk chybovali i psi ,kteří už trénují léta.

Měli se skákat tři skokovky ,ale ta poslední se měla skočit z opačného směru ( ze " sautu).

V tu chvíli jsem si to prostě nějak neuvědomila a vyslala jsem Bernyho vpřed a i když jsem ještě před překážkou dávala povel pro běh do sautu,Berny se odrazil a skočil ze špatného směru.Takže disk,disk,disk.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode