Voříškiáda " O Krakenův pohár"

06.08.2012 13:06

V sobotu 4.8. jsme se zúčastnili voříškiády s názvem O Krakenův pohár.

Při chůzi v kruhu se Bernýsek předvedl moc pěkně a umístili jsme se na 3.místě. Za výstavu jsme vyhráli kokardu a sáček s pamlsky pro Bernýska.

Ale protože jsme byla přihlášená i do kategorie psí šikovnosti, ještě jsem nevěděla co mě vlastně čeká. Když jsme s Bernýskem nastoupili na plac na cvičení v kategorii pes šikula, schválně jsem řekla,že chci jít cvičit jako první , protože to už je naše obvyklá pozice na které většinou startujeme. Bernýsek zacvičil úžasně. Necvičila jsem ale celou sestavu jako obvykle, jenom jsem vybrala cviky které má Bernýsek rád a ty co vypadají nejlépe. V téhle kategorii soutěžili jen čtyři psy. Bernýsek se umístil na 2.místě a vyhráli jsme medaili a pro Bernyho míček a pamlsky. I přesto ,že s Bernýskem běhám také agility, tak jsem se ( ani už nevím proč) nepřihlásila do překážkového běhu podobnému agility.Rodiče mě přemluvili na poslední chvíli abych se ho zúčastnila. Byla jsme si s bernýskem vyzkoušet překážky a Berny ,který už měsíc neběžel tunelem byl tak nadržený,že se nedal zastavit. To samé v pravé soutěži. Berny běžel s opravdovým nadšením a hnal se do slalomu ,tak že jsem mu vůbec nestačila a náběh tak musel provést sám. Překvapivě naběhl i ze správné strany. Diváci  v této chvíli vidí nejrychlejší slalom této kategorie a hlavně i bez chyby ,který odměňují potleskem.Berny se potom nahnal do tunelu a pak jen dvě skočky do cíle. Bernýsek do toho dal opravdu všechno co mohl a ještě nikdy jsem neviděla ,že by měl čistý běh bez chyb.Bernýsek s v agility umístil na celkovém 1.místě a dokázal tím že je super agiliťák!

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode