O mořského vítěze

06.08.2011 13:35

Mořský vítěz se konal v Krucemburku a byla to moje první voříškiáda.Naše kategorie byla jako třetí takže jsem si na kalhoty nalepila startovní číslo a vyrazila do kruhu.Psů tam bylo jedenáct a moc hezkých.Když řekli že mám jít představit Bernyse šla jsem k porotcům ty si ho tam pohladily já jsem řekla jak jse jmenuje a kolik mu je roků a jaké to je plemeno.A pak nastal  hrozný trapas protože jse mě bernys vyčůral na sloupek a všichni se tomu začali smát .pak jsme se měli projít a mě už bylo naprosto jasné že odejdu jenom s účastnickým listem.Ale pak řekli že má na ploše zůstat pudlík,krysařík a yorkšír,máma přeslechla že mě tam řekli do finále a nemohla uvěřit tomu že jsem byla vybraná do "finále".No a pak teda řekli že na třetím místě bude yorkšír.A řěkla jsem si,Aha ,tak to budu určitě na druhým.Jenže pak dali na druhý krysaříka což mě udělalo čáru přes rozpočet.No a tak jsem přišla ke svému prvnímu poháru a hromadě výber které jsem ani nemohla pobrat do ruky.Potom jsem ještě předváděla dogdancing v kategorii Mořský šikulka.Tam mě porazila Aneta polesná se Semíkem

(šeltie),kteří taky předváděli dogdancing.No nic vybrála jsem 1.místo a jsem za to hrozně ráda!!!

TAK VÝSTAVÁM ZDAR A ZA ROK ZASE V KRUCEMBURKU!!!!!

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode