O nymburskou tlapku

19.06.2011 09:30

Dne 19.6.2011 jsme se zúčastnili dogdancingových závodů v Nymburce.

Hodnocení:

       O NYMBURSKOU TLAPKU 2011

PSOVOD:HAKENOVÁ ZUZANA       PES:GRAND      PLEMENO:TRPASLIČÍ PUDL    KATEGORIE:NOVÁČCI

TÝMOVÁ PRÁCE:DOBRÁ

KONCENTRACE:   JE POTŘEBA ZLEPŠIT

VÝBĚR HUDBY:   JE POTŘEBA ZLEPŠIT

VYJÁDŘENÍ HUDBY:  DOBRÉ

KOSTÝM:               VELMI DOBRÝ

VYUŽITÍ PLOCHY:   VÝBORNÉ

MNOŽSTVÍ CVIKŮ:  DOBRÉ

OBTÍŽNOST:          DOBRÁ

PLYNULOST:         DOBRÁ

POZNÁMKA:PRO PŘÍŠTĚ VYBRAT VÝRAZNĚJŠÍ HUBDU.ZLEPŠIT KONCENTACI PSA.

JINAK CHVÁLÍME VYTRVALOST TANEČNIICE,BOJOVALA AŽ DO KONCE.

KE KONCI SE PEJSEK SOUSTŘEDIL A VYPADALO TO MOC HEZKY.

TĚŠÍME SE PŘÍŠTĚ.

 

PRVNÍ ZÁVODY-DOGDANCINGU SE VĚNUJI ČTRNÁCT DNÍ

Když jsem přišla na plac nevěděla jsem co mám dělat a musela jsem čekat než mě pustí hudbu.A v tu chvíli Bernyse napadlo že prostě uteče.A proto jsem taky zapomněla celou sestavu a předváděla jsem asi jenom pět cviků,přitom berny jich uměl asi dvacet(za čtrnáct dní).

Volala jsem ho a akorát jsem byla všem pro smích.V tu chvíli bych s tim neradči praštila a utekla otamtud".Pak jsem si pro něj ale došla a nějak jsme to odcvičily.po konci jsem běžěla za rodičema.Byla to hrůza,vysvětlovala jsem jim pořád dokola.Ale měli pořád svoje kvandy že jsem timhle vyhrála a takovýhle

blbosti.Potom bylo vyhlašování vítězů a máma mě odmítla dát psa.Pak mě s Bernym vyhlásili na poslední místo.Chvíli jsem byla sice ráda ale pak jsem už zjistila že je po všem.Podívala jsem se kdo vlastně stojí na stupních v nováčkách a nemohla jsem tomu uvěřit-australák,borderka a jack russel.Jinak se my líbili výkony všech soutěžících ve všech kategoriích a já doufám že budou v dogdancingu  pokračovat a že se na nějakých dalších závodech nebo akcích potkáme.Obzvláště se mi ale líbil výkon Martiny Komínové s Bastym (border kolie),kteří za tohle krásné vystoupení zjiskali 1.místo v kategorii začátečníků.Musím jim poděkovat protože oni mě  naučily spustu prvků,a díky nim jsem se vůbec o nymburské tlapce dozvěděla.hrozně jsem jim přála aby se umístily na prvních třech,což nakonec byla pravda a já jsem byla alespon trochu ráda když uspěl někdo komu jsem to přála a kdo si to svým výkonem zasloužil.Z kategorie nováčků se mi líbily všechny týmy ale jenom jeden opravdu nejvíc.Byla to Kristýna Šplíchalová se Sárou (jezevčíkem),předvedli opravdu moc cviků a několika z ních můj Berny tápe do dnes!Za tohle jim patří můj obdiv ale i za to že jezevčík není moc obviklím plemenem v dogdancingu a popisuje se jako paličatý,svéhlavý a nevycvičitelný.I přesto to odcvičila tak krásně.ZA TO SI JÍ OPRAVDU MOC CENÍM!!!

Děkuji všem rozhodčím(Aleně Smolíkové,Janě Malinské a Daniele Šiškové)dále pak všem sponzorům,pořadatelům a dalším lidem bez kterých by se tento závod nemohl uskutečnit.Děkuji moc,byly jsem skvělí a já jse těším opět za rok v Nymburce!

Umístění Psovod Jméno psa Plemeno Body
  1.místo Jitka Paličková Cassian z Kamilkové zahrady AUO 316
  2.místo  Hana Maršálová  Blue Charlie od Dupíků BOC 312
  3.místo  Martina Irglová  Rumie JRT 305
  4.místo  Gabriela Šírová BlueBerry Preberry chodský pes 299
  5.místo  Viktorie Irglová  Ambra JRT 296
  6.místo  Aneta Mázlová Mike papillon 292
  7.místo  Sabina Štastná  Endy pudl 291
  8.místo  Jana Neumanová Cody BOC 284
  9.místo  Markéta  Hrdá Meggi Talovín čivava 282
  10 .místo  Michaela Štemproková Caynne of Bohemia Balada KK 280
  11.místo  Nicole Vošvrdová Ketty bichon frisé 278
  12.místo  Veronika Palašová Max BOC 274
  13.-14.místo  Nicole Vošvrdová Angelo bichon frise 267
   13-14.místo  Kristýna Hrnčířová Tamina mix 267
   15.místo  Kristýna Šplíchalová  Sára jack russell jezevčík 265
   16.místo  Věra Kašparová Moo maltézský psík 250
   17.místo  Zuzana Hakenová Grand pudl 244

Tabulka s výsledky kategorie "nováčků".Kompletní výsledky začátečníků a dětí najdete na zko nymburk.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode