Soutěž v tanci se psem -Blansko

21.11.2010 00:00

V sobotu jsme jeli do Blanska.Vyjeli jsme poměrně brzo takže jsme pak na místě čekali dvě hodiny.Ale za tu dobu jsem měla čas Bernyse vyvenčit a vybláznit.

Pak nás pustili na cvičák a při přejímce se nás rozhodčí ptala jak jse má správně číst jeho jméno(jeho skutečné "papírové"jméno je opravdu špatně čitelné),

a já řekla že stačí jenom berny.Jinak jsem o přejímce dostala krásný desky se psema kde byla startovní listina (na ní bylo asi pět účastníků které jsem znala z nymburské tlapky a jinak jsem tam nikoho neznala ),časopis psí kusy.Mohli jsme si taky vybrat hračku pro psa a já jsem si vzala uzlík s obrázkem borderky.

No a pak tréning a po něm začala soutěž samotná.Jako první šla na řadu borderka která tak trochu špatně Bernysovi napověděla co má dělat až přijde na plac(utekla).No a pak ještě dva závodníci a šla jsem na řadu já.Boužel jsem tam nesměli používat pamlsky a Bernyse napadlo to samé co tu borderku.Takže mě utek upnlně z plochy a já jsem si pro něj musela dojít.No a pak jsem to začala cvičit od znova berny sice neutek ale pořád čmuchal okolotakže já jsem  ho musela na sebe upoutávat což v hromadě psů a lidí kolem nebylo zrovna nejjednoduší.Noa potlesk jsem neměla skoro žádný což mě taky trochu naštvalo.

Takže jsem umístila na 15.místě z 20.a dostala jsem tašku ve které bylo 8 sáčků s granulemi,secvakovačka ve tvaru psí packy a keramická medaile s nálepkou agility klubu blanska.Tak jsem s trochou radostí posbírala výhry a jeli jsme domů.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode