Ukázka dogdancingu-Podštejn

21.08.2011 00:00

Den po mém úspěchu v Probluzi jsme jeli na ukázku dogdancingu do Podštejna.Konalo se to na Vochtánce -což je westernový kemp.Tahle akce byla pod názvem pejskova neděle a byla určená především malým dětem s rodiči.I přesto se tu ale sešlo několik "opravdových" psovodů se svýmy vlastními psy.A navíc tam bylo opravdu teplo protože to bylo na louce.Takže nejdřív tam byl nějaký úvod no a pak teda ty ukázky.Nejdřív tam měli takový ty věci jako obranu a poslušnost.Pak jsem teda měla mít svoje vystoupení já.No takže jsme šla na plac před diváky a začala cvičit,Bernys se soustředil i přesot že měl na dohled 4 pudlice od kterých se ještě před chvílí nemohl hnout.Bernys to krásně odcvičil a musím ho pochválit.Nakonec byla ukázka agility ,která se líbila  asi nejvíc.Docela mě ale naštvalo když na plac vystoupila borderka a ta její majitelka se dětí zeptala "Jestlipak víte co to je za pejska?" A všichni hnedka začali ječet jeden přes druhého :"Border kolie,Border kolie!" Přitom ona neuměla z agility vůbec nic jak taky ukázala(tomu psovi to trvalo dost dlouho než vůbec zaběhl -přitom ještě jednou shodil lat"ku a odmítl tunel.No nic řekla jsem si byla to přeci jenom ukázka.Ale dodatečně jsem dozvěděla že v Praze byly závody dogdancingu. 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode